Isnin, 30 Julai 2012

Deko-Deko Rumah



Sempena nak raya kan, pupel pon deko-deko umah gak tapi simple2 je. Pupel baru beli sofa baru so umah dah nampak penuh hehhe. jom ushar. Raya punye pasal kan.


ni ruang nak letak sofa.. atas tu letak pic pre wedding ritu
bawah ni lak dekat meja makan


nindia.


ala nyebok je tong sampah tu hahaa.
nindia sofa merah i


oleh sebab dekat cermin nampak kosong pupel tambahkan satu lagi
nindia


simple je kan. hehhee.
sekarang ni tinggal masa nk kuarkan sofa, meja makan dan petiais lama je
hoyeh





6 ulasan:

myza berkata...

wahh..raya sakan ya ko mas..pe lg.open house la.xnak open pun xpe..janji trbuka skit utk ak yg krus ni msuk umh ko ya..haha

Pupel Liyana berkata...

hahaha kalau ada rezeki aku buat kak hehe. sekarang ni kene clear banyak benda kat umah aku tu. bersepah2 plus anak kucing aku yang degil tu. berbulu saja. gerammmm

Sitti Amyrah Johari berkata...

Yeay. Bestnya dapat deko rumah. Cantik!:)

www.justmeandjart.blogspot.com

Cik Rongoks berkata...

cantik nye sofa baru tu. huhu

deno berkata...

cantik2 :)

O'gosh berkata...

bestnya deko2 umah...

 

COPYRIGHT © 2012 RESERVED TO Pupeliyana Official Blog |DESIGNED BY ARIF