Jumaat, 6 April 2012

Selamat Makan



Ha.. korang dah makan? hari ni pupel makan :

Bubur nasi :D

Dah lama tak makan bubur tau. Dulu masa kerja dekat JB, Sebelah opis Kotaraya, makan dekat Food Court dia memang macam-macam jenis bubur ada. Murah lak tu. Tapi bubur dekat johor tak sama macam dekat sini sebab dekat sana siap dengan sayur kangkung belacan, sambal belacan atau kalau nak makan dengan sup pun ada. Siap bagi chopstick lagi.


Sangat rindu dengan bandar klasik ni.


p/s: rindu betul zaman kerja dekat sana, sekarang kotaraya ditutup sementara untuk kerja-kerja ubahsuai rasanya belum buka lagi. Nanti bila buka, harga makanan pasti tak macam dulu.







3 ulasan:

nur anis berkata...

bubur nasi..memang favourite saya..sedapnya..

ArifChangmin berkata...

sedapnye bubur tu. lama tak makan bubur macam tu. biasa makan bubur plain je. tak de letak apa2 pun :D

mamawana berkata...

Bubur nasi memang sedap. Tiba2 teringat bubur lambuk...

 

COPYRIGHT © 2012 RESERVED TO Pupeliyana Official Blog |DESIGNED BY ARIF