Rabu, 25 April 2012

Lunch Di Umai Cafe Lake Garden Cafe Putrajaya



Tengahari tadi kita makan dekat sini. hoyehhh



Tu model tak berbayoo. hahaha



Ni no meja bertuah hahha.

Apa yang dimakan budak bertiga ni ialah :



Pupel makan Ayam Chop dekat atas. Rasa dia ok. Kata anne dan Pieja Pujidepom, ianya sedap.

Pieja pulak makan ini:



Pieja Pujidepom siap tiup-tiup sebab berasap-rasap
Kuew Tiaw Kong Fu pun sedap.. tapi sayang...

Tak sempat nak makan udang, si lalat beromen terbang lalu jatuh
Dah jadi makam penyatuan dua cinta. Sadis!!



anne pulak makan telor bistik
marah dia sebab makanan dia lambat sampai haha



p/s: beg duit tebal siottttttttt

Dan air kami!!



mula2 nak susun air yang panjang tu dekat tengah.
tapi bila otak terlampau kuning dan tak leh fikir benda lain
kene tukar kedudukan! hahaha..

Makan dekat sini sedap, cuma adik yang tukang kira tu tak pandai kira
Salah kira sampai RM10
nasib si Leanne ni rajin mintak balik hahaha




2 ulasan:

deno berkata...

wah... makan besar pupel hari ni.. jeles deno tengok... best pulak tuh.. nampaknya deno pun nak kena makan jugak nie, hari ni baru makan jemput2.. tak selera makan nasik.. huhu :)

budak khace mate berkata...

ahha. sian lalat tuh! makan kt putrajaya x ajak meera ! x pe. heeh. men2je :D

 

COPYRIGHT © 2012 RESERVED TO Pupeliyana Official Blog |DESIGNED BY ARIF