Jumaat, 6 April 2012

Ada Sapa-sapa nak ikut pupel pergi Showcase Kotak?? 2 Orang diperlukan



Pupel haritu ada menang 4 Pas ke SHOWCASE KOTAK di Dewan Sri Putra Bukit Jalil pada 8 April, 4 Petang. Pupel akan hadir bersama encik suami. tapi ada 2 pas lagi yang tak ada orang so pupel buka peluang untuk sapa-sapa yang beminat untuk pergi ke showcase ini:




Kalau ada yang tak kenal siapa kotak? Kotak ialah Band dari indonesia yang terkenal dengan lagu-lagu seperti : 






Syaratnya :
 Kena pergi sendiri. Pastikan Pukul 3 dah sampai sana ye.
 Pupel akan ambil pas disana, nanti kena call pupel untuk dapatkan pas tu.
 Kos pergi balik makan pakai tanggung sendiri.


Kalau ada yang nak sila infom pupel ye. Ni untuk yang serius nak je. Kalau tak ada yang berminat pupel akan pergi berdua je :) Sila email pupel lpupel@yahoo.com. Thanks.


4 ulasan:

Haruno Hana 하나 berkata...

selamat ber-showcase ^_^

Aira Amir berkata...

nak pergi tapi jauh sangat!
moga gembira di sana!

ArifChangmin berkata...

wah ! bestnye akak :D

SyUhAdA berkata...

mnarik..tp xde transpot sndri..tu yg susah ckit..hehe..

 

COPYRIGHT © 2012 RESERVED TO Pupeliyana Official Blog |DESIGNED BY ARIF